Tuesday, March 26, 2013

Små steg i rätt riktning

Ja de blir aldrig som man tänkt sig, jag hade inte lagt in i min agenda att det nu skulle bli ett visst avbrott i allt med en tredagars behandling med deltison. Man blir inte helt kaxig av de tabletterna men de gör sån nytta. Jag tillbringar mina eftermiddagar till viss del i stallet å suger i mig lite energi. Med Små små steg så närmar jag mig nog snart mitt mål. I helgen som var så hade vi en föreläsare på plats i Nynäshamn en man som introducerade mentalträning till ryttarna på klubben. Tror hårt på att detta e sista pusselbiten i min strävan på högre mål och jag ser mig själv framöver med en egen mental-coach ska bara sy ihop allt som skenar runt mig just nu.
Kram till er alla

1 comment:

Synnøve. said...

Skönt du ser ljuspunkter i alla fall.
Hur går det med hästletandet?
Kram Synnöve.