Tuesday, March 5, 2013

Tiden går för fort

Oj..... Jag skulle kunna skriva en bok om allt som hänt kring mig den senaste tiden men jag väljer att fatta mig kort:
I oktober fick jag den sista flygturen från Waterman som efter viss utredning sedan fick sluta sina dagar pga ryggproblem. För mig resulterade den flygturen i en ambulanshelikopterresa till SÖS med trauma som följd. En blödning i buken och en i bäckenet tog tid med läkningsprocessen då jag inte har för vana att ta det lugnt. Jag har senare under vintern letat efter en ny häst som ska kunna ta mig till de höga nivåerna igen och med siktet inställt på Rio 2016 krävs en danspartner av klass. Jag har provat otalet hästar och åkt bergodalbana i hopp om att hitta hästen med stort H. Efter en lång vinter med många resor och en kropp som inte helt har tyckt att livet varit halleluja så hade jag nog hittat en... trodde jag men den slank ur min hand innan jag äns hunnit fundera jag jobbar nu stenhårt på en lösning...... återkommer om de händer nått spännande..... kram Carro

1 comment:

Monica said...

Håller tummarna för att allt löser sig snarast möjligt. Kram