Friday, March 22, 2013

Kylan vägrar släppa taget

Vaknade imorse till -12 grader utanför fönstret å min kropp som var allt annat än samarbetsvillig. Tittade på vädret där den snälla väderfarbrorn sa att man inte kan se så långt fram att de skulle bli varmt och vår i deras prognoser, lite skämtsamt sa Steffo ja värme famåt juni då och väder farbrorn ler å säger typ...... JAG GÅR UNDER. Min kropp klarar inte mycket mer vinter å kyla nu jag rider för lite och har en kropp som en 100 åring. Nu har jag gnällt färdigt!!

Vi har byggt om hemsidan www.teamcrut.se så om du råkar ha några minuter över gå gärna in och titta å "gilla" den gärna.

Kram på er alla
Carro 

1 comment:

Synnøve. said...

Fy för en kropp som inte vill!
Här var det 17 minus i dag på morgon. Nu är det uppe i minus 13, så det blir väl varmare.... får man hoppas....
kram Synnöve.