Tuesday, April 9, 2013

Jobbiga bakslag

Nu skulle listan kunna göras oändligt lång med en start på denna kalla inledning av aprilmånad, min MS spelar spratt mot mig dagligen å jag vet aldrig till vilken kropp jag vaknar till på morgonen. Detta är grymt jobbigt både för psyket men även för kroppen som inte orkar hålla sig upprätt en hel dag längre. Jag kämpar dock med att klara av alla vardagssysslorna som man förväntas göra alla dagar alla veckor, jag inhämtar mycket energi genom att vara i stallet men även där e det för kallt för att min kropp ska trivas. Jag rider i den mån min kropp klarar av och jag väljer hellre bort andra saker i mitt liv än missa mina stalltimmar.

Om jag skulle skippa den långa bakslagslistan och istället blicka framåt så ser jag det ljusare jag har skaffat en mental-coach och inleder de jobbet med mig själv om 14 dagar, jag har nog hittat min nya dansparter.... och om allt går min väg framöver ska ni få höra så mycket mer om honom och absolut få se bilder. Just nu kallas han för Mr X.

Kram
Carro

No comments: