Tuesday, April 30, 2013

Ny dag nya uppdrag!

God morgon!

Ja nu har han varit min i ett par dagar, allt flyter på enligt min plan. När jag vid en närmare titt i hans pass såg att han är fel avritad å saknar chipmärkning blev de lite pyssel igen detta löste sig på bästa sätt igår kväll å nu har han ett chip i halsen och finns på ny ritning som skickats med passet till ASVH idag på morgonen.
Listan på att göra har blivit lite längre än beräknat men jag betar av den stegvis och hoppas att den snart e slut och att vi bara kan få vara och fokusera på träning framöver. Min första start e planerad till den 26 maj håll tummarna då e ni snälla.

Trevlig Valborg på er alla
Kram
Carro
 
 
 

1 comment:

Synnøve. said...

Han är ju så fin. Det kommer bli bra det där Carolin.
Bra du fick löst det med chip och märkning.
26 maj ska jag hålla tummarna. Vart är det?
Kram och fin Valborg på dig.
Synnöve.