Thursday, April 25, 2013

När man tror att allt e klart.....

Ja som rubriken säger så när man tror att allt är klart och man börjar känna att nu har det nog vänt för mig. Så händer det som man inte tror ska hända.....
FÖRSÄKRINGSBOLAGET japp de satte sig på tvären trots att hästen gått igenom en veterinärbesiktning ua. märkligt sånt där jag fick hästens akt öppnad hos bolaget å vet om den lilla historik som finns på hästen som jag dessutom redan fått av hästägaren eftersom vi haft en väldigt bra kontakt under tiden. Men jag kan inte påstå att jag någonsin haft mycket till över för detta försäkringsbolag å än mindre nu....

Här står jag nu med en häst som är så fin är fullt frisk enligt alla undersökningar men som bolaget inte vill höja livvärdet på utan reservation, kan omöjligt betala de som var överenskommet i detta läget (även om reservationen blir omprövningsbar)

Idag börjar min långa resa ihop med Marko på Leva i Harmoni också en resa i mentalträning som jag hoppas ska hjälpa mig på flera plan.

Fortsättning följer.....

kram på er
//Carro

1 comment:

Styggo said...

Hoppas det går vägen!
Kram
Eva & Styggo