Thursday, January 31, 2019

Swedfed

Här kommer en presentation av min senaste samarbetspartner samt mina egna tankar i valet av müsli och pellets. SwedFed är ett nytänkande företag i hästfoderbranschen. Företaget har tagit fram det svenska, spannmålsfria och koncentrerade fodret "All In". SwedFeds produkter säljs i första hand via återförsäljare, listan finns på www.swedfed.se men om det saknas återförsäljare i närheten kan varor skickas, då tillkommer en fraktkostnad. Kontakta Agronom Helen Pilskog på helen@swedfed.se eller 0708-136799 för mer information om fodret och frakt. Jag har nu provat "all in" både som müsli och som pellets å tanken va att jag skulle göra en bedömning vad jag tyckte.... men de e helt omöjligt för de har inte spelat någon roll för Mirage vilken av sammansättningarna han fått av fodret han har slukat de lika snabbt oavsett vilket som legat i krubban. Att hålla lite av varje i varsin hand å se funkade inte heller han går från hand till hand slukar fodret och slickar mina händer. Jag gillar oxå bägge men de e nog för att oavsett vilket jag väljer behöver jag inte komplettera med vitaminer och mineraler för att få en komplett foderstat. Har du inte provat Swedfed ännu..?! Gör det du kommer inte bli besviken.


No comments: