Saturday, January 12, 2019

Den berömda ketchupeffekten 

Man kämpar med allt å tycker att de går trögt men man slutar aldrig hoppas på nya sponsorer och samarbetspartners för att göra resan möjlig. Först händer ingenting å sen händer ingenting å sen kommer allt på en gång precis som i ketchupflaskan. För inte så länge sedan kunde jag berätta om xtreme cargo som ny samarbetspartner och som jag kommer presentera närmare under nästa vecka. Jakten fortsätter och helt plötsligt faller ännu fler pusselbitar på plats och jag kommer under kommande vecka även kunna presentera ytterligare två samarbetspartners. Det gör mig både glad och förväntansfull vad kan detta resultera i här näst...?! Känner du någon som har ett företag eller har du ett företag och vill vara endel av min resa tveka inte att kontakta mig. 

På återhörande å till dess va rädda om varandra. 

//Carro 

1 comment:

Synnøve. said...

Blir bra det här Carolin :D