Monday, December 14, 2020

Lucia är över och julen kommer snabbt

Vi ägnade lucia till att filma några korta julhälsningar Mirage som den gentleman han är stod snällt medan jag stod o prata framför kameran. Glad att jag har min bättre hälft som alltid ställer upp å filmar å fotar bör jag behöver filmer till mina sociala medier. Nu går dagarna fort och snart är det jul. Det här året lär inte gå till historien som ett av de bättre även om jag tagit klivet upp i msv:A och dessutom platsar där. Vi hoppas att nästa år blir bättre och att världen får bukt med pandemin för nu börjar nog alla bli rätt trötta på detta. Jag kommer till helgen lägga upp en liten god jul hälsning sen ska jag sätta mig ner och planera för ett förhoppningsvis bättre 2021   Kram på er till vi hörs igen 

Carro


No comments: