Sunday, February 26, 2017

Summerar helgen....

Ja de går upp o ner i detta med bloggandet men jag ska försöka skärpa mig och skriva tätare lite händer de ju i livet även vintertid. För ca 4 veckor sedan var jag på Strömsholm för årets mönstring till landslaget, % var det inget fel på efter programridningen även om den såklart kunnat vara lite högre. Men med fruktansvärda nervsmärtor fick jag mer fokusera på genomförandet än precision i varje moment. Jag nådde ju kvalgränsen för landslagsnivå. Efter det har tiden gått med en rasande fart. Vi står just nu uppstaplade på ridskolan för att ha tillgång till ridhus dagligen när vädret är som det är och det har gjort mig gott i vinter att kunna rida själv trots kyla å is. För 14 dagar sedan skickade jag in en ansökan om ATG stipendium för pararyttare. Tänkte inte mer på det men så i måndags kom beskedet du har fått det...... JAG..... jo visst så va det jag fick packa ihop mig å rulla ner till GHS i torsdags bott på gothia towers deltagit i presskonferens pratat med jag vet inte hur många journalister å mässutställare som följd av mitt stipendium. Nu ska jag försöka landa summera kontakta ev blivande sponsorer och framförallt blicka framåt! Nästa gång jag e i Gbg är på sensommaren å då är Mirage med för då ska vi rida EM. Tack till er alla som stöttar å tror på mig ni e guld värda ❤ bilden är jag å "ingen dröm är förstor hästen" Vinnie från ATG //puss o kram C

No comments: