Wednesday, September 2, 2015

Avslutat SM och stundande EM

Vi har just avslutat tävlingshelgen på hemmaklubben Sorunda RK där jag för andra gången ridit hem ett svensktmästerskapsguld. Nerverna satt nog lite utanpå kroppen då jag aldrig kunnat drömma om den uppbackningen från kommuninvånare och vänner på plats, så stort ett varmt tack till er alla. Det ena avlöser det andra och
i
dag släppte förbundet laguppställningen till stundande EM å för att det inte ska bli några egna idéer hos mina medmänniskor, väljer jag att tala om att jag hade varit en kandidat men jag har tackat nej till detta evenemang av medicinska skäl. Min kropp, min sjukdom har fått utstå ganska mycket redan detta år och jag måste tänka långsiktigt. Därför har jag valt att avstå detta landslagsuppdrag, jag hoppas på er förståelse att detta inte är något jag vill prata om då det varit ett tufft beslut.

No comments: